Mobilmenu
Samarbetspartners

2022-09-30

Söker Krögare

Herrljunga Golfklubb söker krögare inför nästa säsong och framåt.

Vi är en levande klubb med många olika verksamheter för alla åldrar. Banan som är en park- och skogsbana med 18 hål är i kanonskick. Under säsong har vi mycket greefeegäster och när vi har vår välbesökta golfvecka i juli är vi uppemot 1200 startande. Under säsongen har vi tävlingar en hel del helger. Vår övernattningslägenhet, stugor och husbils- och husvagnsplatser är populära och många väljer att övernatta här.

Inom en mils radie runt golfbanan finns flera stora arbetsgivare och företag vilket gör att det finns underlag för lunchservering under hela året. Herrljunga golfklubb är också ett fint utflyktsmål för en fika med nybakta bullar, glass och kaffe i solen en varm sommardag.

Gillar du golf eller åtminstone att vara i miljön? Då är kanske detta något för dig!

Kontakta Peter Danielson Ordförande, för mer information.

info@herrljungagk.se

Arkivet.