2017-04-11

Junior- & knatteträning startar vecka 16

Nu är våren här och med detta är det dags att köra igång med årets junior- och knatteträning. Till knatteträningen välkomnar vi killar och tjejer i åldrarna 7-12 år att vara med. För att vara med i knatteträningen krävs inga förkunskaper, utan alla är välkomna att vara med.

Till juniorträningen välkomnar vi juniorer i åldrarna 13-21 år. Till juniorträningen ser vi helst att man genomgått Nybörjarkurs.

Knatteträningen kommer att ledas av Herrljunga GK:s juniorledare och vara förlagd på tisdagar mellan klockan 17:00-18:15, med start den 18 april. Då vi under fjolåret var många i knattegruppen kommer vi nu att dela gruppen till att träna i en pojk- och en flickgrupp. Dock tränar alla på samma tid. För deltagande i knatteträningen kommer vi inte att ta någon träningsavgift, dock kommer alla som deltar bli medlemmar i klubben till en kostnad av 595 kronor.

Juniorträningen kommer att ledas av klubbens Pro, Rickard Larsson, och vara på onsdagar mellan 17:00-18:30, med start den 19 april. Träningsavgiften för juniorgruppen är 700 kronor för hela 2017 och kommer att faktureras under våren.

Ingen föranmälan behövs, utan inskrivning sker i samband med första träningstillfället. Har Ni några frågor så är Ni varmt välkomna att höra av Er till klubben på info@herrljungagk.se alt. 0513-239 10.

KNATTEGRUPPEN (Pojkar & Flickor födda 2005-2010)
Träningsdag: Tisdagar
Tid: 17:00-18:15
Första träningsdag: 18 april, samling i Klubbhuset.
Ledare: Juniorledarna

JUNIORGRUPPEN (Pojkar & Flickor födda 1996-2004)
Träningsdag: Onsdagar
Tid: 17:00-18:30
Första träningsdag: 19 april, samling i Klubbhuset
Ledare: Rickard Larsson

Välkommen till junior- & knatteträning!

Hälsningar;
Rickard Larsson & Juniorledarna