Mobilmenu
Grupper och Företag
Golfrestaurangen
Samarbetspartners
Bli en av våra samarbetspartners
Företagsaktiviteter
Våra samarbetspartners - Hålsponsorer
Våra samarbetspartners - Skyltsponsorer

Företagsgolf på Herrljunga GK

Golfen är en fantastisk sport där du går på golfbanan ett par timmar tillsammans med dina spelkamrater, vilken fantastisk arena för att stärka dina affärsrelationer. På Herrljunga Golfklubb hjälper vi gärna till att anordna din företagsdag för dina anställda, kunder eller leverantörer.

Grundidén är att ni träffas på morgonen för kaffe och fralla i restaurangen. Här ges det god möjlighet till presentation av er verksamhet och genomgång av dagens spel. Därefter är det dags för spel, är ni fler än 30 personer kan vi hjälpa till att ordna shotgunstart. Efter nio hål passerar ni restaurangen där ni fyller på energinivån med kaffe och bulle. Efter spel lämnar ni in scorekorten till kansliet, innan ni går till restaurangen för att äta lunch från den fina lunchbuffén. Under tiden ni äter registrerar kansliet scorerna och ordnar med resultatlista och prisútdelningen kan hållas i samband med kaffet efter maten.

Allt detta erbjuder vi för 450 kronor per person.

Med mångårig erfarenhet av företagsarrangemang hjälper vi gärna till att hitta lösningar för Din företagsgolf. Utifrån det ovan nämnda grundidén finns det möjlighet att krydda företagsgolfen för dina affärspartners som ännu inte spelar golf med t.ex puttävling eller liknande.

Hör av er till oss så hjälper vi er med att sätta ihop en härlig dag på Herrljunga Golfklubb!